En la Corporación Zephyr nadie ha visto nunca al Consejero Delegado en persona, aunque está presente a diario en las comunicaciones internas de la empresa. La recepcionista, especialmente guapa, cobra el doble que cualquier otra persona, si bien no parece que tenga ninguna tarea asignada. Los agentes comerciales utilizan libros de autoayuda como manuales de ventas y cualquier empleado de la firma puede montar un pollo sólo porque ha desaparecido el donuts que le correspondía y al que la empresa invita de vez en cuando. ¿Se trata de una empresa normal? En realidad sí, aunque se dedique a algo muy poco habitual y que el lector sólo descubrirá muy al final de la novela.
Una novel·la ambientada en una gran corporació i que tota persona que ha treball en una mitjana-gran empresa hauria de llegir ja que trobarà situacions i actituds familiars. Així mateix podrà entendre més el mecanisme que fa funcionar a les corporacions i que totes segueixen un mateix patró de funcionament de cara al treballador.
Max Barry (1973) es australià i abans de ser escriptor va treballar per Hewlett-Packard i ben segur que els anys de treballador li van servir d’inspiració i li van proporcionar material per escriure aquests llibre.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada